.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل کمیته ای جهت نظارت بر هزینه های تبلیغات انتخاباتی کاندیدا
شمال نیوز: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شواری اسلامی درباره بحث نظارت بر تبلیغات در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا کمیته ای با ریاست فرماندار هر حوزه انتخاباتی به نام کمیته بارزسی تبلیغات پیش بینی شده است که وظیفه اصلی این کمیته بحث نظارت بر هزینه‌های تبلیغات انتخابات کاندیدا است.

به گزارش شمال نیوز، محمد جواد کولیوند درپاسخ به این سوال که ارزیابی شما از کلیت طرح مجلس برای مدت زمان مشخص شده برای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی چیست؟ گفت: قرار است امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار گردد.

وی ادامه داد: مدت زمان تبلیغات برای انتخابات مجلس خبرگان ر هبری که به صورت استانی برگزار می گردد چهارده روز است؛ بنابراین به علت همزمانی برگزاری با انتخابات مجلس شورای اسلامی با این انتخابات تصمیم بر این شد که همخوانی و تطبیق‌های به این دو انتخابات ایجاد شود.

کولیوند اضافه کرد: در این طرح جدید؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند انتخابات مجلس خبرگان استانی دیده شده است،از این جهت که همه نامزدها در طول زمان منطقی بتوانند با همه استان دسترسی داشته باشند همان مدت زمان دو هفته برای تبلیغات مجلس نیز درنظر گرفته شد.


این عضو کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره بحث نظارت بر تبلیغات در طرح جدید گفت: در این راستا کمیته ای با ریاست فرماندار هر حوزه انتخاباتی به نام کمیته بارزسی تبلیغات پیش بینی شده است که وظیفه اصلی این کمیته بحث نظارت بر هزینه‌ها و تبلیغات کاندیدا است.

کولیوند در پایان درباره آغاز زود هنگام تبلیغات کاندیدا نیز خاطرنشان کرد: بحث مدت زمان تاثیر چندانی در شروع برخی از تبلیغات زود هنگام ندارد به هرحال تبلیغات زود هنگام مسئله ای است که به طور طبیعی و به سبک‌های خاص همیشه وجود داشته، و لازم است شورای محترم نگهبان و فرمانداران نسبت به این موضوع نظارت دقیق تری داشته باشند./میزان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.